9 תשובות
כי לא בא לי
אין לי חברים
אין לי חברים
כי קשה לי כל יום מלחמות עם הלב
כי אין לי חברים אמיתיים בעיר והשאר שלא בעיר עסוקים מדי בשביל להיפגש איתי כי יש להם חיים
כאילו זה ישמע טיפשי ממש אבל פשוט מביך לי כזה באמצע החיים לשאול רוצה להיפגש? :(
אנונימית
אני כן אבל לא זורמים איתי להיפגש so....
איך את יודעת?!
כי אני שואלת את חברים שלי אם הם רוצים להיפגש והם אומרים לא או שפשוט מסננים אז הם לא זורמים איתי להיפגש
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^
זה ממש לא נשמע לי טיפשי.
זה נשמע לי מאוד מוכר (:
^^^^
זה ממש לא נשמע לי טיפשי.
זה נשמע לי מאוד מוכר (:
אנונימית
^הייתי בטוחה שרק אני ככה חחח
אנונימית
באותו הנושא: