6 תשובות
את דמות להערצה לדעתי. למרות כל מה שעברת והמצב הקשה שאת נמצאת בו, את לא מרחמת על עצמך, את מחזיקה את עצמך 24/7. את נלחמת להתקדם בחיים וזה לא מובן מאליו. אני חושב שעם כזו מוטיבציה וכזה כוח רצון את כל כך תצליחי בלימודים שלך. תשקיעי בלימודים, אל תוותרי, תזכרי את המטרה המדהימה שלך.
מתמטיקה בנושאים האלה זה בעיקר תרגול, אם תתרגלי מספיק כנראה שתצליחי. בכל מקרה, מוזמנת לפנות אלי בשאלות של מתמטיקה.
היי, אני גם בת 23 ואם את רוצה את יותר ממוזמנת לדבר איתי בפרטי. את חווה משהו מאוד קשה ואת מתמודדת עם זה בצורה מדהימה, הייתי ממליצה להתרחק קצת מאמא שלך כי היא לא עושה לך טוב. בכל מקרה תשאירי לעצמך זמן לצאת מדי פעם להתרענן כדי שלא תתחרפני. ומלא בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה לכם מעריכה את התשובות שלכם ❤❤❤
אנונימית
היי אנונימית יקרה,

שומע את חוסר השקט והתסכול שאוחז בך..
מתאר לעצמי עד כמה מטלטלת יכולה להיות ההרגשה של אכזבה וחוסר תמיכה מספקת, בייחוד כשזה מגיע מבני משפחה שהיינו רוצים מהם עידוד ומילה חמה..
מדברייך נדמה שהמחשבות מטרידות ומותירות אותך שחוקה מקשיי היומיום, עד כדי שקשה למצוא מנוח לנפשך..
מדמיין כיצד לחוות תחושות כפי שתיארת לאורך זמן יכול להיות מעיק ומתיש..

למרות הסבל והייאוש נראה כי קיים בך הרצון להתגבר על המציאות והעבר שמכבידים עלייך כמו משקולת על הכתפיים..
העובדה ששיתפת כאן במה שעובר עלייך לכשלעצמו לא מובנת מאליה כלל, ואולי מעידה המון על יכולות שטמונות בך..
אולי הדבר מראה על קול שעולה מתוכך דווקא ברגע הזה, שבוחר לחפש שמחה ורגעי אושר לקראת עתיד ורוד ורגוע יותר, עבורך ועבור בנך..

אם את מעוניינת להמשיך ולשתף במקום בטוח - את מוזמנת לצ'ט שלנו בסה"ר.
מצרף הקישור מטה לנוחיותך.
תוכלי להתכתב שם באופן אנונימי לחלוטין עם המתנדבות/ים, ולשתף בכל שתבחרי.
אולי כך תצליחי למצוא דרכים להקל מעט על הסיטואציה, בדרך לבניית מציאות שלווה ומאושרת יותר..

את לא לבד, אנחנו פה איתך..
שלך,
מתנדב סה"ר
היי, את יכולה לדבר איתי בפרטי תמיד מבטיחה לך שאקשיב להכל באמת באמת.
התקופה הזאתי תעבור, את תלכי ללמוד, את תסיימי ואת תשיגי לך ולבן שלך עתיד שהוא טוב יותר, זה בטוח, כי יש לך את הכוח רצון לשנות וזה מה שחשוב, אל תתייחסי לאנשים שמנסים להוריד אותך זה באמת לא שווה את זה
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
אנונימית