15 תשובות
שואל השאלה:
ומה עושה מפה ??
ומה עושה מפה ??
אנונימי
לא מובנים לי האנשים האלה זה כזה עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני מפחד להתקשר אליה כבר לא יודע מה לעשות אני אוהב אותה ללא מוותר מה יש לי לעשות
אני מפחד להתקשר אליה כבר לא יודע מה לעשות אני אוהב אותה ללא מוותר מה יש לי לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
היא שיחקה איתי אני שבור כל הזמן בוכה
היא שיחקה איתי אני שבור כל הזמן בוכה
אנונימי
אתה חייב לוותר הבחורה לא נמצאת במקום של זוגיות איתך בכלל
אנונימית
זה נורא ואני מצטערת שחווית את זה אבל בבקשה תנסה לשכוח ממנה פחות לחשוב עליה עם הזמן אתה תבין שהיא לא שווה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
גיליתי את זה לפני חודש אבל אני עדין שבור
גיליתי את זה לפני חודש אבל אני עדין שבור
אנונימי
שואל השאלה:
היא כאילו נפרדה רגיל לילה קודם שלחה מליון לבות ידע שהיא הולכת ולא שמתי לב
היא כאילו נפרדה רגיל לילה קודם שלחה מליון לבות ידע שהיא הולכת ולא שמתי לב
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה היא לא מאה ?
מה זה היא לא מאה ?
אנונימי
לא להיקשר רגשית באתרים זאת העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך, אל תבזבז את הרגשות שלך במקום וירטואלי ש99.9% שם לא אמין. עד כמה זה מנחם? זאת האמת, ה"אהבה" הזאת בכלל הייתה ממומשת? בלי מפגש? אהבה לא הייתה ככה שבוא קודם תהיה ריאלי..
ולשאלתך, להמשיך הלאה.
ולשאלתך, להמשיך הלאה.
שואל השאלה:
אני ריאלי אני תמיד ביקשתי להיפגש ותמיד אמרה בעזרת השם ושיקרה אותי
אני ריאלי אני תמיד ביקשתי להיפגש ותמיד אמרה בעזרת השם ושיקרה אותי
אנונימי
להיות ריאלי
זה עד שאתה לא רואה עם מי יש לך עסק ומה מתרחש פנים מול פנים, בחיים זה לא לתת לרגש עדיין מקום.
זה עד שאתה לא רואה עם מי יש לך עסק ומה מתרחש פנים מול פנים, בחיים זה לא לתת לרגש עדיין מקום.
שואל השאלה:
אבל זה קרה מהיום הראשון הרגשתי חיבור אליה
אבל זה קרה מהיום הראשון הרגשתי חיבור אליה
אנונימי
אז בבקשה נתתי לך עצה שתקח לתשומת לבך
שואל השאלה:
אבל מה עושה עכשיו לשכוח אותה :(
אבל מה עושה עכשיו לשכוח אותה :(
אנונימי
באותו הנושא: