7 תשובות
שאין לך את ההוצאות של דלק+ביטוח+טיפולים וכאלה
אין, כן ברור שאת לא משלמת על רכב וכאלה אבל אין לך רכב וזה חיסרון ענק
אנונימי
אין את הדאגה שהרכב נגנב נשרט וכו.
יכולה להנות מהדרך
וכמובן לא לחפש חניה ולזכור איפה הרכב חנה.
טיפולים טסט וכו גם
יכולה להנות מהדרך
וכמובן לא לחפש חניה ולזכור איפה הרכב חנה.
טיפולים טסט וכו גם
זה יקר
אנונימית
חד משמעית הכסף
עזבי את התהליך של הלימודים לנהיגה, שבסהכ כולל הכל עולה מינימום 6000
זה תיק לקנות אוטו לדאוג לו לטסטים מוסך טיפולים נקיונות.. עדיף כבר מוניות
עזבי את התהליך של הלימודים לנהיגה, שבסהכ כולל הכל עולה מינימום 6000
זה תיק לקנות אוטו לדאוג לו לטסטים מוסך טיפולים נקיונות.. עדיף כבר מוניות
בעקרון כמו הראשונה רק העניין הכספי
אם המחיר זה מה שמטריד אותך, תעשי רישיון לאופנוע 8000 וזהו
אנונימי
באותו הנושא: