10 תשובות
שטויות, לפעמים לא הכל צריך להיות מדויק.
זאת לא עברית נכונה אבל היום כבר לא מתייחסים לזה הכל בסדר
לא,למי אכפת
לא
רגע אז איך אומרים מדוייק או מדויק?
אני לא הצלחתי לדייק
אני לא הצלחתי לדייק
^ ;')
אנונימי
חחח הכל טוב אפשר לרשום גם וגם
דלגי, יש דברים יותר מעצבנים בחיים מעוד י'
לא
לא לרשום כלום
באותו הנושא: