7 תשובות
לא אחותי לא.
אלא אם כן הוא יצא חרא של בן אדם
שואל השאלה:
אני מקווה שזה לא יקרה לי כמובן^
אנונימית
מאוד קטנוני, ילדותי ושפל.. לא משנה מה קרה ביניכם..
ממש אבל ממש לא.
קורני
אם מישהו אי פעם ישלח לי דבר כזה אני אקיא מרוב קרינג
תתחילי מלמצוא משהו פחות קרינגי, ואז גם אם את שולחת אז רק אם האדם הזה באמת חרא
אנונימית
שואל השאלה:
חח הבנתי, אני לא אעשה את זה.
סתם רעיון שעלה לי
אנונימית