4 תשובות
זה לא מוזר, ככה גם אמא שלי.
בבתי מלון אני משתדל בדרך כלל לשים את הצלחת והכלים ישר בעגלה,
נכון שזאת העבודה שלהם אבל זה כאילו הרגל בסיסי לפנות אחריך
זה לא מוזר דווקא נחמד מצידך
בתור מלצרית, זה ממש כיף שיש אנשים כאלה
תבורכי
אני כן אגיד שאם מלצר בא לפנות מספיק אפילו רק לקרב את הכלים אליו