9 תשובות
הם לא פרשו הם שינו את הלוגו
הם לא סגרו הם עשו כאילו התחלה חדשה
הם אמרו שהם פורשים,ואז יעני עבדו על כולם שהם רק מחליפים לוגו
הלוגו החדש שלהם מזעזע
מצוין תורידו מגיע להם
רק עכשיו ראיתי וזה מזעזע
מה לעזעזל
מה לעזעזל
כי הם עשו תרגיל יחצני מפגר שהם אמרו שהם פרשו ואז חזרו איזה חצי יום
טימטום
טימטום
כי הם פרשו, אין למה לעקוב
כי הם כביכול סגרן את העמוד
לא אוכלת את זה
לא אוכלת את זה
באותו הנושא: