8 תשובות
לידה
מולה
תשבי מולה, ושני החברים ישבו ליד כל אחת מכן
לדעתי לידה כי זה יותר נוח מלשבת מולה
מולה - לדעתי זה יותר מנומס (וגם יותר אפקטיבי) להחזיק שיחה עם אדם כשהוא מולך ופניך מולו מאשר להתלחשש איתו מהצד.
מולה
אנונימית
מולה
לידה פחות מדברים
באותו הנושא: