5 תשובות
לומר לה ש"הכרתי אותך כבר כמה זמן ואני מאוד אוהב אותך ויש לי רגשות אלייך
קודם כל לומר לה את זה בפנים מול פנים, תתחילו לדבר רגיל
ואז אחרי כמה זמן תאמר:
"תשמעי יש לי משהו לומר לך שיושב לי על הלב ואני חושב שהקשר שלנו לא ישאר אותו הדבר אחרי זה, אני מרגיש כלפייך משהו מעבר לידידות וזה לא משהו שאני שולט בו לצערי"
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם, ותודה אנונימית אבל לא צריך
אנונימי
אין לי משפטים בשבילך, אבל יש לי עצה מה שלא תגיד , תגיד אותו פנים מול פנים זה קצת מוריד שמישהו כותב לך משהו כה חשוב בהודעה רגילה היא יכולה לחשוב שזה מתיחה ושאתה לא מתייחס לזה ברצינות
רוצה לכתוב פה מה אתה מרגיש ואני אנסח לך את זה?
אתה מתכוון להגיד בפנים נכון?
אנונימית