6 תשובות
audacity
שואל השאלה:
מנסיון?
הלוגו נראה טיפה חשוד
זה מחשב חדש פחות מתאים וירוסים חח
שואל השאלה:
אין עליך במבה 4
בכיף, ובהצלחה :)

רק מעדכן ששמתי לב עכשיו שגם דרך האתר הרשמי התוכנה מגיעה עם אפשרות לשפת ממשק עברית, כך אין צורך לגשת לאתרים אחרים.
שואל השאלה:
תודה רבה לך עזרת לי מאוד!!
ברור שמניסיון, זו תוכנה פופולארית מאד וחינמית (מבית היוצר של אדובי, זו בעצם תוכנת בת ל-adobe audition).
מה שכן, תורידי מאתר בטוח, זו תוכנה עם רישיון פתוח וחוקי כך שאין צורך לגשת לאתרי הורדות מפוקפקים.

שמתי לך קישור להורדת התוכנה מאתר האינטרנט הרשמי, אם את מעוניינת בשפת ממשק עברית חפשי בגוגל ותגיעי לכמה אתרי הורדה (שגם הם לכאורה בטוחים ונטולי וירוסים).