8 תשובות
שואל השאלה:
מה הקטע אתה חושב שבנות נמצאות בעולם בשביל לשרת גברים?
מה הקטע אתה חושב שבנות נמצאות בעולם בשביל לשרת גברים?
אנונימית
כן, בטח
לדעתי לא מעלה ולא מוריד, זה סתם תכונה מגניבה
לא מעלה ולא מוריד אלה אם כן היא נראית כמו גורילה
אנחנו שווים ויש בנות שחזקות מבנים ובנים שחזקים מבנות בואו פשוט נחייה בשלום
זה עוזר שלא כל פעם היא תבקש ממני אפשר בבקשה תקח את זה לשמה זה כבד, או תפתח לי את הקופסה קשה לי
די מספיק
אבל תכלס זה מוציא אותי גבר חסון אז לא יודע...
די מספיק
אבל תכלס זה מוציא אותי גבר חסון אז לא יודע...
אנונימי
אני בתור בת אומרת זה מוריד לחלק
זה נראה גברי וחוזק פיזי זה יותר לבנים אבל זה דעתי
זה נראה גברי וחוזק פיזי זה יותר לבנים אבל זה דעתי
מעלה בא לי שהיא תכה אותי במיטה
באותו הנושא: