9 תשובות
עדיף שלא
שואל השאלה:
השאלה שלי אם זה רק לטבילה בקטנה טובלת ויוצאת זה כזה נורא?
רצוי שלא
אין באמת הבדל בין טבילה קטנה לבין להיות בפנים שעתיים, המים האלו עדיין נוגעים בעגיל
וההפרשות כנראה לא קשורות לאינפקציה, זה נורמלי לעגיל בטבור בהתחלה שלו
שואל השאלה:
יש לי הפרשות בעיקר בלמעלה וזה גם אדום כזה זה לא אינפקציה לדעתך?
שואל השאלה:
ולים סבבה להיכנס אגב?
עדיף שלא כי תתחיל אינפקציה וחבל מלא חיידקים וכאלה יש שם גם בים למרות שזה מי מלח זה מלא אנשים שם שמשתינים וכאלה אז גם חיידקים וגפ יותר מידיי מי מלח פשןט יגרה אץ באזור ועדיין יעשה אינםקציה
בכל מקרה הסיכויים לאינפקציה העגיל בבטן גבוהים ופחות או יותר לכולם יש אז זה לא כזה משנה אבל בכל זאת תיהיי ערנית אליו