3 תשובות
לכי ותהיי עם החברה שלך וזה יעבור בשלום
כל החברות שלי כם שם היום
אני הפסקתי ללכת, כי זה באמת סיוט
תחליטי מה יותר חשוב לך, אני לא הייתי הולכת.
אנונימית
לכי בסוף תמיד נהנים
אם לא יהיה כיף תעשו שזה יהיה כיף
מניסיון תראי קבוצת ילדים תזרקי עליהם את האת חפירה, מבטיח יהיה מעניין