8 תשובות
נגיד את רוצה מגב
את עונה "אם אני לא אקבל אותו, זה נכון שאני אתאכזב.. אבל אני מרגישה שאני יכולה לתרום בדרך כזו או אחרת"
אנונימית
"אני אקבל אותו, עבדתי קשה. אמשיך אעבוד קשה"
זה מה שאני הייתי עונה
או שהייתי יוצאת עליהם וכל זה ומתעצבנת
התשובה של אנונימית טובה בהרבה אל תקשיבי לי
שואל השאלה:
ויש גם שאלה לגבי אם יש לי הרבה חברים או משהו והרבה אמרו לי לומר שבמעגל החברתי יש לי הרבה חברים אבל לא לומר שיש לי חברים קרובים או משהו?
אנונימית
^מה זה יוצאת עליהם חיימי?
זה לא בית ספר זה צבא
אנונימית
זה לא משנה מי הם..
עבדתי קשה אני כן מתאימה לתפקיד אם יעשו לי דווקא אני אתנגד ואכעס
כוח הבחירה לא נותן לגיטימציה להמעיט מיכולותי והכל
נגיד התפקיד שאני רוצה, אני יודעת שאני מתאימה לו. אם לא יתנו לי אותו אני אכעס..
בעיקר כי זה כנראה נובע מפרוטקציות ולא מתוכן האדם שיושב שם בשיחה

אבל זה בטח יגרום להם לרצות שאהיה גובניקית
לגבי העניין עם החברים, זה תלוי בתפקיד
את יכולה להגיד שיש לך כמה טובים
אני לא חושבת שזה מזיק
אל תציגי להם מרדנות, מה שאנונימית ענתה הוא הכי טוב.
תציגי שאת תנסי להגיע לתפקיד שאת רוצה ומאמינה שתהיה טובה בו ומן הסתם תהיה מאוכזבת אם לא תצליחי להגיע אליו אבל בסוף כל תפקיד שיטילו עליך את תנסי להפיק ממנו את המירב