6 תשובות
אני מתהה גזענים לילדי סנטר
e1a
אני לא חושבת שזה נחשב גיזענות
כי לאנשים קשה עם אנשים ששונים מהם, באמת מטומטם
שואל השאלה:
וואטאבר אז לא גזענות נשתמש במילה יותר נורמאלי למה הם רעים אליהם?
אנונימית
אנשים אוהבים לשפוט
כי הם פשוט לא יכולים לקבל אנשים ששונים מהם