6 תשובות
אני מתהה גזענים לילדי סנטר
אני לא חושבת שזה נחשב גיזענות
כי לאנשים קשה עם אנשים ששונים מהם, באמת מטומטם
שואל השאלה:
וואטאבר אז לא גזענות נשתמש במילה יותר נורמאלי למה הם רעים אליהם?
וואטאבר אז לא גזענות נשתמש במילה יותר נורמאלי למה הם רעים אליהם?
אנונימית
אנשים אוהבים לשפוט
כי הם פשוט לא יכולים לקבל אנשים ששונים מהם
באותו הנושא: