7 תשובות
שואל השאלה:
לא עובד לי.. התכוונת על הלחצן הפעלה ביחד עם שיפט?
במחשב עצמו בתפריט אתה לוחץ על הפעלה מחדש ביחד עם shift
מה זאת אומרת
אממ לדעתי אז תרשום ביטיוב איך להיכנס למצב בטוח
שואל השאלה:
ניסיתי... שום דבר לא עבד
שואל השאלה:
יש לי כרטיס מסך תקול במחשב וניטרלטי אותו. הייתי צריך לעשות איפוס למחשב ואז זה שינה את ההגדרות והוא חזר לפעול... ובגלל זה המחשב קורס כל פעם שהןא מנסה להידלק
תלחץ על shiftותלחץ על הפעלה מחדש תוך כדי משמה תבחר את האיפשרות של safe mode
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול להדליק את המחשב