3 תשובות
ביון 1,2 אין ממש הבדלבשלישי יש קצת הבדל וכביכול הפרו הכי טוב
אנונימי
ל2 יש סוללה יותר טובה ושומעים טוב יותר,לפרו יש ביטול רעשים וסילקון טיפ וגם שומעים יותר טוב קצת מה2,ו3 זה פשוט כמו הפרו בלי נטרול רעשים
יש לי איירפודס 2 מצוינות גם אחלה מחיר אם באלך להשקיע יותר תקני את הפרו