5 תשובות
טוי זה זוועה, שבט אחים ואחיות זה די קרינג', התקווה זה משעמם. אין לך שירים אחרים בראש?
שואל השאלה:
בדיוקק אין לי שום רעיון
בדיוקק אין לי שום רעיון
אנונימית
אני אנסה לחשוב על משהו כי לישראל גם ככה יש שם רע בעולם, לא צריך להרוס אותו יותר.
שואל השאלה:
זה עבודה מבית ספר סתם אני צריכה שיר על ישראל שלא יהיה מביך
זה עבודה מבית ספר סתם אני צריכה שיר על ישראל שלא יהיה מביך
אנונימית
אני אוהב את הארץ של דורי מי
ידוע גם כשיר הלל
ידוע גם כשיר הלל
אנונימית
באותו הנושא: