5 תשובות
טוי זה זוועה, שבט אחים ואחיות זה די קרינג', התקווה זה משעמם. אין לך שירים אחרים בראש?
FML
שואל השאלה:
בדיוקק אין לי שום רעיון
אנונימית
אני אנסה לחשוב על משהו כי לישראל גם ככה יש שם רע בעולם, לא צריך להרוס אותו יותר.
FML
שואל השאלה:
זה עבודה מבית ספר סתם אני צריכה שיר על ישראל שלא יהיה מביך
אנונימית
אני אוהב את הארץ של דורי מי
ידוע גם כשיר הלל
אנונימית