19 תשובות
תכתוב לי אני אבדוק
כן
כן וזה מציקק
שואל השאלה:
אה אוי בגלל זה חושבים שאני מחובר תמיד
אה אוי בגלל זה חושבים שאני מחובר תמיד
אנונימי
כןן ושאלו אותי אם אני מכורה וואי זה מביךך
כן ואולי רק אחרי כמה דקות זה נכבה(או שזה רק באפליקציה) אז פשוט תסגור תחלונית כל פעם
כן.
מה איך אפשר לראות מי מחובר?!
^^^יש על הפרופיל עיגול ירוק וכן רואים
כן ובגלל זה חושבים שאני מסנן
אכן כן
כןן וזה די דבילי שזה ככה
אחותי שענתה למעלה- הילדה הכי יפה בסטיפס
מה מביך שחושבים שאת מחוברת כל הזמן
ליטרלי מה שמביך כאן זה שיש לנו סטיפס לול
מה מביך שחושבים שאת מחוברת כל הזמן
ליטרלי מה שמביך כאן זה שיש לנו סטיפס לול
כן
אויי חחח בגלל זה אנשים תמיד כותבים שאני מסננת
אנונימית
מה באמת? זה מחובר לי כל הזמן דרך המחשב
חחחחחחחחח
חחחחחחחחח
אוי אמאל'ה אתם רצינים?? בטח זה מראה שאני כל היום מחוברת. אופסס|:
כן.
וכל מי שמתלונן שיסגור את התיקייה. אתם מחוברים לאתר, לא משתמשים אבל מחוברים. לא מבין מה הבעיה, זה ככה בכל מקום.
וכל מי שמתלונן שיסגור את התיקייה. אתם מחוברים לאתר, לא משתמשים אבל מחוברים. לא מבין מה הבעיה, זה ככה בכל מקום.
למה לי אין עיגול ירוק בפרופיל? אני לא רואה כלום
באותו הנושא: