8 תשובות
שואל השאלה:
זה לא על פי המבחן
זה על פי הפונקציות, אני קוראת על זה כבר בסביבות החצי שנה.
אנונימית
זו בין האישיות הכי נדירות, את בן אדם שקט, פרפקציוניסט, את שמה אחרים לפני עצמך.
תקראי בגוגל
אגב המבחן של 21personalities או וואטאבר לא מדויק בעליל. אם את רוצה תשובו. אמיתיות לכי לkeystocognition
שואל השאלה:
קראתי אבל רציתי לדעת מנקודת מבט של אנשים, פחות ממאמרים.
אנונימית
אוי
שואל השאלה:
למה אוי?
אנונימית
כי זה הסוג הכי מבאס אבל לא מכלילה
-את לגמרי מופנמת, אבל אנשים שלא מכירים אותך באמת מאמינים שאת מוחצנת.
-את מקבלת החלטות על סמך רגש ותובנה.
-את אמפטית מאוד ונוטה "פשוט לדעת" דברים.
-את חמימה ואוהבת לעזור, אנשים מרגישים בנוח לשתף איתך דברים.