2 תשובות
קראתי הכל, אבל אני לא זוכרת הרבה.
קראתי מחדש רק את השניים הראשונים, באחרון כבר עצרתי באמצע. זה די שיעמם אותי.
קראתי מחדש רק את השניים הראשונים, באחרון כבר עצרתי באמצע. זה די שיעמם אותי.
קראתי את הראשון. את השאר לא אהבתי. אבל הראשון נחמד