6 תשובות
כן
למה לא? אל תשחקו אותה כאילו לא הייתם מעתיקים. זה מבחן של בית ספר, לדעתי תעתיקי
למה לא? אל תשחקו אותה כאילו לא הייתם מעתיקים. זה מבחן של בית ספר, לדעתי תעתיקי
בטח שתעתיקי יא פראיירית זה לא בגרות זה פאקינג מבחן
שואל השאלה:
מה קשור פראיירית? בחיים לא העתקתי
תמיד פחדתי ממה יעשו לי כשהייתי ביסודי
וכשעליתי לחטיבה לא הייתי צריכה להעתיק, היו מעתיקים ממני
אבל במתמטיקה אני קצת בפיגור..,
מה קשור פראיירית? בחיים לא העתקתי
תמיד פחדתי ממה יעשו לי כשהייתי ביסודי
וכשעליתי לחטיבה לא הייתי צריכה להעתיק, היו מעתיקים ממני
אבל במתמטיקה אני קצת בפיגור..,
אנונימית
חיים פראיירית לא מכוונה רעה
פשוט לכי על זה אם לא יתפסו אף אחד את תגידי חבל ובאמת יהיה חבל כי עד שיש לך סיכוי לקבל 100 זה פשוט לזרוק לפח
פשוט לכי על זה אם לא יתפסו אף אחד את תגידי חבל ובאמת יהיה חבל כי עד שיש לך סיכוי לקבל 100 זה פשוט לזרוק לפח
באותו הנושא: