8 תשובות
אני לא מומלץ!!
אנונימית
הסיפור שלי מתחיל ככה למדתי בבית ספר מאוד טוב (מקום 20 בארץ) 3 שנים עד שקיבלתי בכיתה ט אלון מהבית ספר
ששם היה רשום כל כך הרבה דברים מפתים כמו : לימדה עם אייפדים!, מורים מהסגל הכי טוב בארץ, מקצוע לחיים ושירות משמעותי בטכני של חייל האוויר (הציגו לנו את הטכני כמקום ממש טוב שרוב הזמן נעשה יומיות) עם אפשרות לצאת לקרבי! ושהבית ספר הזה פותח כל כך הרבה דלות בתעשייה ובחיים!.
הלכתי לשם עם אבא שלי הראתי להם את התעודה שלי (ממוצע 82) משום מה הם עשו לי פרצופים
המורה שהיה אחראי לקח לי את התעודה והלך איתה לחדר הסמוך ואמר לי שהתעודה שלי "בסדר" יש דברים לשפר אבל אני יכול לגשת למבחנים
אחרי שהוא אמר לי את זה אמרתי לעצמי וואוו איזה בית ספר על רמה, חרשתי למבחנים (שבדיעבד התגלו כקלים מאוד) והתקבלתי
ביום הראשון המדריכה והמורה דיברו יפה הציגו את עצמם בירכו אותנו, המשכנו למעבדה שם המורה הראה לנו על הלוח את כל החברות השוות שכולם חולמים לעבוד בהם!!
(אפל, מייקורספוט התעשייה האווירת וכו...)
ופה מתחיל החלק האמיתי והכואב
ככל שעבר הזמן התחילתי לשם לב שהמורים לא מלדים כלום ושרובם לא למלמדים טוב והיחס שלהם כלפינו היה נוראי!
זילזול ומירמור זה שם המשחק מבחינת המורים, אף אחד פה לא סופר אותך כולל המדריכים שרק מחפשים לתת לך עונשים על שטויות!!!
והאייפד שלי שהבטיחו שנשתמש בו שוכב אצלי בבית ואני לא משתמש בו ביזבוז של 2000 שקל!!!
התורניות, היחס, המורים סוג ז והמדים המסריחים האלה והמדריכים בני ה18 שחושבים שהם מלכי העולם על ילדים בני 15
כל זה הרג אותי - והכי גרוע שקלטתי שכמו הבית ספר הזה גם אני הדרדרתי בין אם זה בלימודים (הייתי תלמיד שהיה מיועד ל5 יחידות מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה)
וגם בהתנהגות (הפעם הראשונה שלי שהברזתי משיעור היה בהולץ תל אביב)
רוב התלמידים פה מצטערים שהם פה והבית ספר משנה את התלמידים לרעה הופך אותכם לממורמרים
לסיכום:
לא להיכנס להולץ- יהרוס לכם את הילדות,הבגרות ואת השירות הצבאי.
ששם היה רשום כל כך הרבה דברים מפתים כמו : לימדה עם אייפדים!, מורים מהסגל הכי טוב בארץ, מקצוע לחיים ושירות משמעותי בטכני של חייל האוויר (הציגו לנו את הטכני כמקום ממש טוב שרוב הזמן נעשה יומיות) עם אפשרות לצאת לקרבי! ושהבית ספר הזה פותח כל כך הרבה דלות בתעשייה ובחיים!.
הלכתי לשם עם אבא שלי הראתי להם את התעודה שלי (ממוצע 82) משום מה הם עשו לי פרצופים
המורה שהיה אחראי לקח לי את התעודה והלך איתה לחדר הסמוך ואמר לי שהתעודה שלי "בסדר" יש דברים לשפר אבל אני יכול לגשת למבחנים
אחרי שהוא אמר לי את זה אמרתי לעצמי וואוו איזה בית ספר על רמה, חרשתי למבחנים (שבדיעבד התגלו כקלים מאוד) והתקבלתי
ביום הראשון המדריכה והמורה דיברו יפה הציגו את עצמם בירכו אותנו, המשכנו למעבדה שם המורה הראה לנו על הלוח את כל החברות השוות שכולם חולמים לעבוד בהם!!
(אפל, מייקורספוט התעשייה האווירת וכו...)
ופה מתחיל החלק האמיתי והכואב
ככל שעבר הזמן התחילתי לשם לב שהמורים לא מלדים כלום ושרובם לא למלמדים טוב והיחס שלהם כלפינו היה נוראי!
זילזול ומירמור זה שם המשחק מבחינת המורים, אף אחד פה לא סופר אותך כולל המדריכים שרק מחפשים לתת לך עונשים על שטויות!!!
והאייפד שלי שהבטיחו שנשתמש בו שוכב אצלי בבית ואני לא משתמש בו ביזבוז של 2000 שקל!!!
התורניות, היחס, המורים סוג ז והמדים המסריחים האלה והמדריכים בני ה18 שחושבים שהם מלכי העולם על ילדים בני 15
כל זה הרג אותי - והכי גרוע שקלטתי שכמו הבית ספר הזה גם אני הדרדרתי בין אם זה בלימודים (הייתי תלמיד שהיה מיועד ל5 יחידות מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה)
וגם בהתנהגות (הפעם הראשונה שלי שהברזתי משיעור היה בהולץ תל אביב)
רוב התלמידים פה מצטערים שהם פה והבית ספר משנה את התלמידים לרעה הופך אותכם לממורמרים
לסיכום:
לא להיכנס להולץ- יהרוס לכם את הילדות,הבגרות ואת השירות הצבאי.
אנונימית
תיכון לבינוניים -
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, איזה מגמה היית?
אנונימית, איזה מגמה היית?
אנונימית
הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים :)
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה לשלוח הודעה בפרטי אני רוצה לשאול משהו
את יכולה לשלוח הודעה בפרטי אני רוצה לשאול משהו
אנונימית
הוא סבבה אבל יש יותר טובים:) ובהצלחהה
אנונימית
שלחתי לך בפרטי חוות דעת שלי לא ענית....
אנונימית
באותו הנושא: