75 תשובות
חמוד זה משהו שאומרים לכלב
אני לא
המשפט הידוע "חמוד אומרים לכלב"
לא מבינים עניין
לא מבינים עניין
כי הם רוצים להרגיש גברים אעלק
לדעתי המחמאה הכי גדולה שאני יכולה לתת לבן זה שהוא חמוד .
לדעתי המחמאה הכי גדולה שאני יכולה לתת לבן זה שהוא חמוד .
כי הם כאלה גבריים ולא יכולים להיות חמודים כמו כלב! מה לא ידעת? פוגע בתמידית של גברי אלפא שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
או לכאלה שפשוט עשו משהו חמוד?... כאילו מישהו דואג לי ומזהיר כמה פעמים לפני שאני עושה משהו מסוכן אז אני אגיד לו שהוא חמוד כי זה חמוד
או לכאלה שפשוט עשו משהו חמוד?... כאילו מישהו דואג לי ומזהיר כמה פעמים לפני שאני עושה משהו מסוכן אז אני אגיד לו שהוא חמוד כי זה חמוד
חחח שאני קוראת לאח שלי חמוד הוא עושה לי פרצוף כאילו רצחתי מישהו (בן 6 עוד לא יצא מהביצה)
פוגע לנו באגו
דווקא חמוד זאת המחמאה בין הטובות
שואל השאלה:
אל מין?
אל מין?
שואל השאלה:
הכוונה היא אל של יחסי מין וכאלה?
עריכה: זה נשמע כל כך מןזר
הכוונה היא אל של יחסי מין וכאלה?
עריכה: זה נשמע כל כך מןזר
שואל השאלה:
מתהההה
מתהההה
כי זאת עובדה
למהה דווקה אני מחכה לזה
אני לא
לא שאלת
מעדיף אלוהי רעאר
לא אכפת לי
אין לי שום בעיה עם זה, להיפך
לא עושה פוזות...
לא עושה פוזות...
אנונימי
גם אני לא מבינה.. המחמאה הכי גדולה שאני יכולה לתת חוץ מ"אתה אינטילגנטי". התשובות שלהם זה תמיד "אומרים את זה לחיות", אבל לדעתי הם סתם רוצים להרגיש גברים חחח, בעיה שלהם, לא רוצים לקבל מחמאה אז אל תקבלו.
אנונימית
כי אני לא כלב של אף אחד
אני כל הזמן אומרת לבנים שהם חמודים
זה כזה שהוא עדין אבל הוא גברי ומתחשב
זה כזה שהוא עדין אבל הוא גברי ומתחשב
כן איזה סיפור עשו מזה באמת שלדעתי חמוד זה תמיד מכוונה טובה והם לא מבינים את זה :)
כי זה משהו שאומרים לילד
זה ממש מתוק האמת.
גם אומרים לילדים ולכלבים שהם חכמים, אז אתם נעלבים כשקוראים לכם חכמים?
אני לא מבינה. זו ליטרלי אחת המחמאות הגדולות שאני יכולה לתת לכם, למה אתם מרגישים שזה מוריד מהגבריות שלכם? זו בסך הכל מחמאה, היא לא אומרת שאתם כלבים או ילדים קטנים, אלוהים.
אני לא מבינה. זו ליטרלי אחת המחמאות הגדולות שאני יכולה לתת לכם, למה אתם מרגישים שזה מוריד מהגבריות שלכם? זו בסך הכל מחמאה, היא לא אומרת שאתם כלבים או ילדים קטנים, אלוהים.
אנונימית
כי זה נשמע מעצבן כזה מתנשא לא יודע להסביר כאילו אני האחיין שלך
כמות הפעמים שאמרתי לבנים חמוד זה הזוי
אני לא שונא אני דווקא מת לשמוע מישהו או מישהי (מעדיף מישהי) שתאמר שאני חמוד.
עם ידידה שלי אני תמיד עוזר לה ועושה איתה הרבה דברים ולפעמים היא אומרת שאני חמוד ואז אני אומר תודה ואנחנו מתחבקים וזה. (אני אוהב אותה דרך אגב)
עם ידידה שלי אני תמיד עוזר לה ועושה איתה הרבה דברים ולפעמים היא אומרת שאני חמוד ואז אני אומר תודה ואנחנו מתחבקים וזה. (אני אוהב אותה דרך אגב)
חמוד אומרים לכלב אנחנו גברים
זה גם כזה אומרים למישהו תמיד
אתה חמוד אתה יודע
ואז זה נשמע כאילו בא אבל..... אבל זה לא מתאים...... אבל יש לי חבר.... כל זה
זה גם כזה אומרים למישהו תמיד
אתה חמוד אתה יודע
ואז זה נשמע כאילו בא אבל..... אבל זה לא מתאים...... אבל יש לי חבר.... כל זה
ומה הקשר כלב?
אני לא
אני דווקא מרגיש נורא מוחמא(:
אני דווקא מרגיש נורא מוחמא(:
"חמוד אומרים לכלב", חחח אתם ממש מצחיקים אותי.
ולא אומרים לכלב שהוא יפה? שהוא חכם? שהוא נאמן? שהוא מצחיק? שאתם אוהבים אותו?
אז אתם נעלבים כשאומרים לכם את המחמאות האלה? באמת לא מצליחה להבין אתכם.
ולא אומרים לכלב שהוא יפה? שהוא חכם? שהוא נאמן? שהוא מצחיק? שאתם אוהבים אותו?
אז אתם נעלבים כשאומרים לכם את המחמאות האלה? באמת לא מצליחה להבין אתכם.
אנונימית
אותי לא אבל בדרך כלל בנים רוצים שיתפס עליהם כאילו הם גברים וזה טיפה מתנגש עם כל האגו
זה לא רק בנין
כי אני לא חמוד בכללי
וגם כי זה מוריד לי מהאגו
וגם כי זה מוריד לי מהאגו
אם אני אקרא לך כוסית זה יהיה בסדר?
זה אותו הדבר מבחינתי
זה אותו הדבר מבחינתי
תגידו לא אמרו לכם פעם לא בן כלב ולא נעלבתם אבל כשאומרים לכם חמוד אז זה כן מפריע
כי כלב הוא באמת בן של כלב ( וכלבה) וגם חמוד אבל יותר מפריע לכם החמודה מזה שנולדתם מכתבה (לא באמת)
כתבה-כלבה
^^^^ תגיד לי מה אתה רציני?
אנונימית
כנראה שלא
מה אני חיה?
וואי אני ממש שונא את זה
מה אני כלבלב פאפי? אני פאקינג גבר גברי שותה 2 אספרסו
לא כלב
וזה מוריד לי מהגבריות שקוראת אומרת שאני חמוד
וזה גם רוב הפעמים שם אותי בפרינדזון
מה אני כלבלב פאפי? אני פאקינג גבר גברי שותה 2 אספרסו
לא כלב
וזה מוריד לי מהגבריות שקוראת אומרת שאני חמוד
וזה גם רוב הפעמים שם אותי בפרינדזון
אנונימי
דמייני גבר ממוצע.
חוזר מכמה שעות ציד או ממלחמה.
עייף ומותש, אך מרוצה כי זכה להגן על המשפחה שלו.
אחרי שרוקן שני בקבוקי יין בכמה לגימות, הוא מחפש את אשתו בשביל להשיג מעט נחמה.
בכוחותיו האחרונים הוא מגיע אל המיטה ונשכב לצידה.
הוא רואה שהיא עדיין ערה, ולכן הוא מתחיל לספר כיצד הוא טבח בחיילי האויב וצד צבאים, והתגובה שלה היא "יואו איזה חמוד כמה מתוק מצידך"
אני לא חושב שאני צריך להמשיך לתאר את הסיטואציה
חוזר מכמה שעות ציד או ממלחמה.
עייף ומותש, אך מרוצה כי זכה להגן על המשפחה שלו.
אחרי שרוקן שני בקבוקי יין בכמה לגימות, הוא מחפש את אשתו בשביל להשיג מעט נחמה.
בכוחותיו האחרונים הוא מגיע אל המיטה ונשכב לצידה.
הוא רואה שהיא עדיין ערה, ולכן הוא מתחיל לספר כיצד הוא טבח בחיילי האויב וצד צבאים, והתגובה שלה היא "יואו איזה חמוד כמה מתוק מצידך"
אני לא חושב שאני צריך להמשיך לתאר את הסיטואציה
אנונימי
^התשובה שלך אשכרה מורידה לי אייקיו
אנונימית
^^ אחי הדבר הכי קרוב לציד או למלחמה שיש לך זה להוריד את המים אחרי שאתה מחרבן
גם עם תשובה אני בטוח שאף אחד לא קראה לך חמוד חוץ מסבתא שלך, אמא שלך וכמה סבתות ברחוב
גם עם תשובה אני בטוח שאף אחד לא קראה לך חמוד חוץ מסבתא שלך, אמא שלך וכמה סבתות ברחוב
:((((((((((((((((((((
אנונימי
אני פשוט לא חמוד
זה לא מפריע לי כשאומרים לי שאני חמוד, כאילו, תודה וכל זה...
אבל אני באמת לא רואה מה חמוד בי אני היצור הכי מחושב קר ומלחיץ בהיסטוריה
זה לא מפריע לי כשאומרים לי שאני חמוד, כאילו, תודה וכל זה...
אבל אני באמת לא רואה מה חמוד בי אני היצור הכי מחושב קר ומלחיץ בהיסטוריה
אנונימי
אם לא חמוד אז מה הם רוצים שיגידו להם?
^ כאפה בתחת תעשה את העבודה
חמוד אומרים לכלב
אנונימי
כל כך נכון.
relatable.
זה באמת גבר ממוצע כאשר
כל כך נכון.
relatable.
זה באמת גבר ממוצע כאשר
לדעתי זאת מחמאה הכי טובה שיש^^
כי אנחנו לא כלב
וואלה אני לא שונא, דווקא ההפך אני אוהב שבנות קוראות לי חמוד...
איכס
אני אומרת לבחור שהוא חמוד כפשוט יוצא נשלף
(בנים לא לקחת אישי❤)
(בנים לא לקחת אישי❤)
תבינו שזה שחמוד זה מחמאה וזה ממש בקטע טוב
אנונימית
חחח פעם אמרתי לאקס שלי חמוד ואז הוא אמר לי לא להגיד לו חמוד, שאלתי אותו למה והוא אמר שככה זה ושלא אומרים לגבר שהוא חמוד... אבל זה כ"כ חמוד להגיד לגבר שהוא חמוד שקיבלתי ממנו אישור לקרוא לו חמוד(:
בנים- אתם אומרים שאתם לא אוהבים שקוראים לכם חמוד כי אתם לא כלב, אז למה מותר לכם לקרוא לנו חמודה? אנחנו הכי לא כלבות חחח
בנים- אתם אומרים שאתם לא אוהבים שקוראים לכם חמוד כי אתם לא כלב, אז למה מותר לכם לקרוא לנו חמודה? אנחנו הכי לא כלבות חחח
חושבים שזה לא גברי וזה פוגע להם באגו הקטנטן והשברירי שלהם
אף אחת לא תקרא לי חמוד!!
אף אחת לא תיפגע לי באגו הגברי!
אף אחת לא תיפגע לי באגו הגברי!
אנונימי
כי חמוד זה תינוק חמוד, על אדם קשוח ומושך עם מעיל עור ואופנוע לא היית אומרת חמוד
זה משהו שאני ממש לא רוצה לפגוע כשאני משתמשת בו:(
אני לא הבנתי את המשפט הזה אף פעם, אני הייתי מתה שמישהו יאהב אותי כמו שהוא אוהב את הכלב החמוד שלו
אנונימית
כי חמוד זה 5 כזה....
אם הוא חמוד אני כן הייתי אומרת^^^^
חמוד זה לא רע, אני רוצה להקיף את עצמי בכמה שיותר אנשים חמודים ומחכים
חמוד זו מחמאה מקסימה, היא כללית, אבל היא טובה
גם קל להגיד אותה והיא גם אומרת הרבה
וגם אפשר להגיד תינוק מגניב, תינוק מדהים וכו
חמוד זה מחמיא
חמוד זה לא רע, אני רוצה להקיף את עצמי בכמה שיותר אנשים חמודים ומחכים
חמוד זו מחמאה מקסימה, היא כללית, אבל היא טובה
גם קל להגיד אותה והיא גם אומרת הרבה
וגם אפשר להגיד תינוק מגניב, תינוק מדהים וכו
חמוד זה מחמיא
אנונימית
אני לא שונא שאומרים שאני חמוד אני פשוט תמיד אומר לאנשים להפסיק כי גם ככה אומרים לי את זה הרבה וזה כבר מציק
יש כאלה שאומרים את זה כי זה מציק לי והם סתם מעצבנים
ואז יש אנשים כמו חברה שלי שבאמת חושבת ככה וזה פשוט מביך-
לא שאני לא אוהב שהיא אומרת את זה זה פשוט מביך מידי אז אני אומר לה להפסיק(לא שהיא מקשיבה לי).
יש כאלה שאומרים את זה כי זה מציק לי והם סתם מעצבנים
ואז יש אנשים כמו חברה שלי שבאמת חושבת ככה וזה פשוט מביך-
לא שאני לא אוהב שהיא אומרת את זה זה פשוט מביך מידי אז אני אומר לה להפסיק(לא שהיא מקשיבה לי).
אני בסדר עם זה סך הכל :)
אם כבר להגיד מתוק
אין לי בעיה עם זה
מי שרוצה להכנס לפרטי ולומר לי את זה אני אשמח חח
מי שרוצה להכנס לפרטי ולומר לי את זה אני אשמח חח
כי בנים אוהבים להיות גבריים. לא חמודים.אני בת וגם אותי מעצבן שקוראים לי חמודה
אנונימית
^צודק, זה מתאים לילד
וואלה אני לא "שונא" שקוראים לי ככה אבל זה מרגיש כאילו חוסר גברי כזה כי גבר+חמוד זה לא מסתדר חחח
גם אם הם שונאים את זה, זה פשוט חזק ממני הם חמודים
וחמוד זאת מחמאה מבחינתינו
וחמוד זאת מחמאה מבחינתינו