9 תשובות
טאבים זה צריך להיות במהירות וזה ללחוץ רק על אחד
ואקורדים זה יותר מסובך כזה, צריך לעשים כמה אצבעות וכזה
(אני לא יודעת להסביר טןב, מקווה שהבנת..)
אקורדים יותר מסובך, בקיצור.
ואקורדים זה יותר מסובך כזה, צריך לעשים כמה אצבעות וכזה
(אני לא יודעת להסביר טןב, מקווה שהבנת..)
אקורדים יותר מסובך, בקיצור.
כן אבל אני גרועה בלהסביר
מה לא קרוב
אני יודעת מה זה טאבים, אל תלמדי אותי.
אני יודעת מה זה טאבים, אל תלמדי אותי.
מה תווים
נו כן
מה לא נכון במה שךאמרתי?
מה לא נכון במה שךאמרתי?
כשכתבתי "רק על אחד" התכוונתי על טאב אחד.
ובאקורדים זה לעשים את האצבעות כזה
ולגבי המהירות לא ידעתי. חשבתי שככה זה אמור להיות.
ובאקורדים זה לעשים את האצבעות כזה
ולגבי המהירות לא ידעתי. חשבתי שככה זה אמור להיות.
טוב עכשיו רק סיבכת את זה
שואל השאלה:
חחחnחחח הבנתי
תןדה לעוזרים
חחחnחחח הבנתי
תןדה לעוזרים
אנונימית
בכיף
באותו הנושא: