התחברות
הרשמה
בדיוק סיימתי טירונות והתחלתי תסדיר ושמתי לב שפונים לכל הסגל בשמות הפרטיים שלהם
דווקא ממש נהנתי להגיד המפקדת והמ"ם וכאלה.
יהיו פעמים שאני אצטרך לפנות אליהם ככה? או שמעכשיו עד סוף השירות אין דיסטנס בכלל וזה לפי שמות פרטיים?
20 בפברואר 2022, 19:14
צבא
מפקדים
דיסטנס
שמות
כינוי
תשובה אחת
מת דיי לצעירים דיי
תקראי להם בשם הפרטי שלהם הכל טוב
o
oַfek
באותו הנושא:
סיימתי היום טירונות, מותר לקלל את הקצינה שהייתה בהודעות?
מה קורה אם סיימתי בדיוק סיימתי יב אבל לא סיימתי מחויבות אישית?
בדיוק סיימתי טירונות מתי בדיקת השתן הבאה או שזה רנדומלי?
סיימתי טירונות נראה לכם יהיה לי חופש?
סיימתי טירונות 02
סיימתי טירונות לא מזמן
מתגייס עוד 10 יום מה צריך להביא בדיוק לטירונות סוגר שבת בשבוע הראשון (טירונות 05)
התגייסתי לנהג מבצעי סיימתי טירונות ואת הקורס מבצעי ועכשיו נתנו לי צו הצבה
אין לי רישיון והתחלתי טירונות , יש מצב שיתנו לי לצאת בשביל זה?
סיימתי טירונות מרגישה ממש באסה
אני סיימתי טירונות 02 (פירוט למטה)