4 תשובות
אהובה עוד מעט הניתוח!! ויכול להיות שהוא אמר את זה כדי "לתקן" את מה שאת רוצה "לתקן" באף שלך למרות שאני בטוחה שאת מושלמת.
העיקר שאת עושה אותו ושאת יכולה בכלל לעשות אותו, אולי יש כאלו שיאהבו את האף שלך ואולי לא. לכולם יש את הפאקים שלהם. את יפה כמו שאת.
תנסי לקחת את זה בטוב ואני מקווה שתלמדי לאהוב אותך גם בלי מה שאת חושבת ואנשים אחרים חושבים על האף,אני מבטיחה לך שאת תהיי מהממת יותר ממה שעכשיו,בהצלחה 3>
שואל השאלה:
4 חודשים זה לא שנייה אוף
4 חודשים זה לא שנייה אוף
אנונימית