3 תשובות
לא
לא. א. זה קרה ברחוב אז גם היא לא תצטרך לשלם
ב. הפרטים שנרשמים בטאבלט הם שלה והחשבון נשלח על פי הפרטים האלו ולא על פי המספר שנרשם במוקד 101
ב. הפרטים שנרשמים בטאבלט הם שלה והחשבון נשלח על פי הפרטים האלו ולא על פי המספר שנרשם במוקד 101
לא, כנראה שביטוח/קופת חולים שלה ישלמו
באותו הנושא: