11 תשובות
בלילי
פנחס
ואי בלילי זה גאוני
מרקו
דג
בועות
דניס ואז לטגן אותו,ואז לקרוא לו דג דניס מטוגן
באבלס
יהושפט!!!!!!
תמיד אמרתי שאם יהיה לי דג אני אקרא לו יהופשט
תמיד אמרתי שאם יהיה לי דג אני אקרא לו יהופשט
אנונימית
שבתאי
בלוטו-במבטא ערבי
באותו הנושא: