8 תשובות
שואל השאלה:
ואי אפשר לעצור
אנונימית
תפתחי חלון
אנונימית
יש לך אסטמה?
כי אם כן לקחת מאשף!!
שואל השאלה:
אני באוטובוס^^
אין לי^
אנונימית
מה הסיבה שקשה לך לנשום? תנסי לנשום עמוק כמה פעמים עד שיסתדר
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת
פתאום
אולי לחץ אני נוסעת לטיול של יומיים
אנונימית
לרוב ההרגשה שאת מסבירה זה או מחנק כי אין אוויר או שהרבה בפלאפון במהלך נסיעה
עדיף שתפתחי איזה חלון ותסתכלי על הנוף זה אמור לעזור
יש לך אוזניות?
נסי מדיטציה יקירה
יש בספוטיפיי לא מעט
ולא לנשום מהר מדי או אל תוך שקית
זה לא טוב
מקווה שתרגישי טוב יותר במהרה