2 תשובות
שמחת חיים
תהני תהני ותהני
אם אתם ישנים בחוץ אז מן הסתם אוהל שמיכה כרית ומזרן, הרבה מים, אוכל כמובן , בגדים לשולשה ימים + פיג'מה (נמנמת- דברו עברית חברים) , חטיפים ממתקים וכאלו, את הטלפון(ברור) מטען , מצב רוח(משומה תמיד חברים שלי שוכחים אותו) ,כל מה שהקודם שלח ושקיות למקרה ותקיאי , תרופות או משאף או לא יודע מה אם יש לך בעיה בריאותית(אלרגיה ,אסטמה....) ולא יודע מה עוד מרשמלו ושעדיף לא להביא את המוח?
נייר טואלט מגבונים ...
אם אתם ישנים בחוץ אז מן הסתם אוהל שמיכה כרית ומזרן, הרבה מים, אוכל כמובן , בגדים לשולשה ימים + פיג'מה (נמנמת- דברו עברית חברים) , חטיפים ממתקים וכאלו, את הטלפון(ברור) מטען , מצב רוח(משומה תמיד חברים שלי שוכחים אותו) ,כל מה שהקודם שלח ושקיות למקרה ותקיאי , תרופות או משאף או לא יודע מה אם יש לך בעיה בריאותית(אלרגיה ,אסטמה....) ולא יודע מה עוד מרשמלו ושעדיף לא להביא את המוח?
נייר טואלט מגבונים ...
באותו הנושא: