2 תשובות
שמחת חיים
תהני תהני ותהני
אם אתם ישנים בחוץ אז מן הסתם אוהל שמיכה כרית ומזרן, הרבה מים, אוכל כמובן , בגדים לשולשה ימים + פיג'מה (נמנמת- דברו עברית חברים) , חטיפים ממתקים וכאלו, את הטלפון(ברור) מטען , מצב רוח(משומה תמיד חברים שלי שוכחים אותו) ,כל מה שהקודם שלח ושקיות למקרה ותקיאי , תרופות או משאף או לא יודע מה אם יש לך בעיה בריאותית(אלרגיה ,אסטמה....) ולא יודע מה עוד מרשמלו ושעדיף לא להביא את המוח?
נייר טואלט מגבונים ...