מחר אני צריכה לחזור לבסיס שם הייתי בטירונות כדי שיגידו לי איזה שיבוץ קיבלתי
ואמרו שאו שאלך הביתה אחרי או שישר אסע לשיבוץ שלי ועכשיו אח שלי אומר לי שיש מה שנקרא ממתינים שאולי יעשו לי את זה והשיבוץ נגיד יהיה מחרתיים בסוף ואז אצטרך להשאר בבסיס ולישון שם עד שיגידו לי את השיבוץ זה נכון???? הם לא אמרו לי את זה אבל זה יכול לקרות? אני מכינה לי תיק קטן כאילו אני ביומיות למרות שלא ידוע.