27 תשובות
כלום
אסור להם אבל הם עושים את זה בכל זאת
למערכת מותר לעשות הכל, לנאמנים לא. אם חסמו אותך לא בצדק אתה יכול לערער על זה תמיד.
וניתן לערער
כלום
אפשר לערער למערכת סטיפס על זה
שואל השאלה:
לאלה שרשמו שאפשר לערער על זה, זאת לא תשובה, כי המערכת חסמה אותך והיא לא מעוניינת לשחרר את החסימה, אז השאלה היא, אם מותר לה מבחינה חוקית, ואם אסור לה אז מה אפשר לעשות חוץ מלערער כי לערער לא יעזור במקרה הזה
לאלה שרשמו שאפשר לערער על זה, זאת לא תשובה, כי המערכת חסמה אותך והיא לא מעוניינת לשחרר את החסימה, אז השאלה היא, אם מותר לה מבחינה חוקית, ואם אסור לה אז מה אפשר לעשות חוץ מלערער כי לערער לא יעזור במקרה הזה
אנונימי
לא אבל עדיין חלקם נטפלים ועושים בכל זאת
אפשר לתבוע אותם
שואל השאלה:
חבל שאתם לא עונים על השאלה או שלא קראתם אותה נכון
חבל שאתם לא עונים על השאלה או שלא קראתם אותה נכון
אנונימי
שואל השאלה:
^^איך אפשר?
^^איך אפשר?
אנונימי
כתבתי שכלום אי אפשר לעשות כלום וכתבתי שאסור אבל עדיין עושים כנראה יש לך בעיית קליטה
אני לא מסבירה פה סורי אני מפחדת שהם יחסמו אותי חח
שואל השאלה:
^^מאיזו בחינה אסור, כי אם מבחינה חוקית אז אין כזה דבר שאי אפשר לעשות כלום, כי כלום זה רק אם מותר להם ולא אם אסור להם, זה לפי ההגיון
^^מאיזו בחינה אסור, כי אם מבחינה חוקית אז אין כזה דבר שאי אפשר לעשות כלום, כי כלום זה רק אם מותר להם ולא אם אסור להם, זה לפי ההגיון
אנונימי
אין כאן הגיון
אבל בוא, למה שתטרח להגיע עד בית משפט רק בגלל האתר הזה? לא שווה, זה הליך ארוך ומורכב
היא אומרת מניסיון^
שואל השאלה:
^^בית משפט מוצצים לך את הדם עד שהם בכלל עושים משהו, אני מתכוון למשהו יותר זריז ונגיש כמו למשל מכתב מעורך דין
^נסיון במה?
^^בית משפט מוצצים לך את הדם עד שהם בכלל עושים משהו, אני מתכוון למשהו יותר זריז ונגיש כמו למשל מכתב מעורך דין
^נסיון במה?
אנונימי
^^חחח
^אז לך לעורך דין מה אני אגיד לך, אני לא הייתי עושה את זה, סתם בזבוז. ואתה מודע לכך שצריך לשלם מלא לעורך דין נכון? ובשביל מה? בשביל משתמש בסטיפס? חחח
^אז לך לעורך דין מה אני אגיד לך, אני לא הייתי עושה את זה, סתם בזבוז. ואתה מודע לכך שצריך לשלם מלא לעורך דין נכון? ובשביל מה? בשביל משתמש בסטיפס? חחח
שואל השאלה:
^השאלה היא, נניח ואני תובע אותם ויוצא זכאי, האם אני לפחות ארוויח מזה משהו?
^השאלה היא, נניח ואני תובע אותם ויוצא זכאי, האם אני לפחות ארוויח מזה משהו?
אנונימי
הדבר היחיד שאני חושבת שתרוויח זה החזרת המשתמש.
שואל השאלה:
^אז את אומרת שגם אם אפשר לתבוע אותם ולקבל חזרה את המשתמש, זה לא כדאי מבחינת ההשקעה והזמן?
^אז את אומרת שגם אם אפשר לתבוע אותם ולקבל חזרה את המשתמש, זה לא כדאי מבחינת ההשקעה והזמן?
אנונימי
לא
שואל השאלה:
^יחד עם זאת, זאת רק ההשערה שלך, זה לא משהו שאת אומרת מידע כלשהו?
^יחד עם זאת, זאת רק ההשערה שלך, זה לא משהו שאת אומרת מידע כלשהו?
אנונימי
^גם וגם
שואל השאלה:
^איך זה יכול להיות שגם וגם?
^איך זה יכול להיות שגם וגם?
אנונימי
חוקית מותר אפילו לפייסבוק להעיף איזה משתמשים שבא לה לצמיתות
אלא אם זה על רקע גזעני וכזה
אלא אם זה על רקע גזעני וכזה
באותו הנושא: