4 תשובות
ברור שכן. אם כיף לך איתו אז למה שלא?
תפסיקי לחשוב על זה כל כך הרבה ותגידי לעצמך 'העיקר האופי'
מה זה משנה אם הוא 1.68 או 1.78? העיקר שהוא נחמד וכיף לך איתו.
תפסיקי לחשוב על זה כל כך הרבה ותגידי לעצמך 'העיקר האופי'
מה זה משנה אם הוא 1.68 או 1.78? העיקר שהוא נחמד וכיף לך איתו.
כן! כל עוד יש לי רגשות כלפיו, ואני אוהבת את התכונות הפנימיות שלו.. לא הייתי מהססת בכלל מהמראה שלו..
ברור ולדעתי 1.68 זה גבוה במיוחד כי אני 1.60 בערך חח
ברור אם את מרגישה כליפו מש/הו שימי זין על כולם
באותו הנושא: