5 תשובות
שניהם קשים ומעצבנים. את טובה יותר בתנך אז תגבירי תנך.
ספרות לדעתי יותר מעניין וגם את יכולה לשפר אותו, ולתנך כבר יש לך ציון טוב וזה נראה כאילו שאת מסתדרת עם זה, הייתי מגבירה את ספרות
שואל השאלה:
כן אבל אני לא בטוחה אם אני באמת רוצה ללמוד תנך כל השנתיים
המורה שלי די מעצבן והוא גם שוביניסט
כן אבל אני לא בטוחה אם אני באמת רוצה ללמוד תנך כל השנתיים
המורה שלי די מעצבן והוא גם שוביניסט
אנונימית
אם בתנך את יותר טובה אז תנך
ספרות נשמע לי יותר מעניין
ואם את לא אוהבת את המורה לתנך אז בכלל
ואם את לא אוהבת את המורה לתנך אז בכלל
באותו הנושא: