10 תשובות
הוא ניצח על הפעם הראשונה!
חח אני לא דוגמה לכלום, כי גם בנות מנצחות אותי אז בנים בטוח.
אבל בואי נגיד שעדיף שהבן ינצח (אגו גברי-לכי תביני)
אני עושה כול הזמן ולצערי ניצחתי חלק מהם וחלק לא חח
אנונימי
אני עשיתי, וניצחתיי והוו (:
אני (אני בת)
עשיתי עם שלוש בנים וניצחתי אותם (יותר נכון מחצתי את היד שלהם) ושאלתי מי רוצה נגדי כולם ברחו ואמרו "לא אני!","לא!" ו"אה" וכאלה..
מלא פעמים והם ניצחו:\
אני חחח. כן, מפדח קצת...
כולם מנצחים אותיי!
עשיתי עם אח שלי הרבה פעמים והוא תמיד ניצח.
עשיתי עם בן דוד שלי והוא בגיל שלי ואני ניצחתי:):):)
והוא עשה הכל כדי שאני לא יגלה לכולם.. חח
אנונימי