תשובה אחת
תהליך כימי זה תהליך שממנו נוצר חומר חדש נוסף, כמו שריפת סוכר, בהתחלה היה סוכר, ואז נוצר הפחמן.
תהליך פיזיקלי זה תהליך שלא נוצר בו חומר חדש, כמו הקפאת מים.
פירוק זה כשמפרידים חומר אחד לשני חומרים שונים
בעירה זה כשמעורב בתהליך הכימי אש
הרכבה לא זוכר חח
תהליך פיזיקלי זה תהליך שלא נוצר בו חומר חדש, כמו הקפאת מים.
פירוק זה כשמפרידים חומר אחד לשני חומרים שונים
בעירה זה כשמעורב בתהליך הכימי אש
הרכבה לא זוכר חח
באותו הנושא: