5 תשובות
אחלה מקום! אני הייתי מת להיות שם, אם הייתי יודע על המקום הזה לפני כמה שנים.
כאילו הפנימייה של ריאלי?
שואל השאלה:
כן
אני לומדת בריאלי אז אני עם הפנימיונים. הם משפחה ממש הם כם ממש נהנים אבל זה קשה , זה בול כמו צבא קרבי
מדהימה
יש לי שם חברים והם ממש מרוצים