10 תשובות
מה יש לי לאמר
אל תעשה ממנו מרק
יורד לך דם? אם לא היה מגע בין העטלף לדם שלך אין סיבה ללכת לרופא.
אבל כולה עטלף.. שטפת ידיים לא קרה כלום
בכללי כן שהרופא יבדוק אם יש לך קורונה
אנונימית
רק אם דיממת
נב לשאלה לך לרופא זה לא צחוק
עטלפים יש להם מחלות
אנונימית
סתם צחקתי לגבי הקורונה .^
לשאלה תלך לרופא , יורד לך דם ?
אנונימית
כדאי ללכת לרופא
אנונימית
תרגעו אנשים לא לכל חיה ברחוב יש מחלה... במיוחד אם לא היה מגע בין הדם שלך לעטלף אין סיבה לפחד ביכלל לא קרה כלום
אנונימית
אם נשרטת/ננשכת אז כן
באותו הנושא: