התחברות הרשמה

לא הבנתי אם יש עכשיו טלפון לתקשר עם חיל מודיעין או שביטלו אותו?

19 בפברואר 2022, 14:45
חייליםמודיעיןחיל המודיעיןגיוסתפקידים    
תשובה אחת
יש
*3535 אם אני לא טועה
א
אהאוקיי
באותו הנושא:
עכשיו הבנתי שאנחנו ניראים כמו במצלמה אחורית בטלפון
עם מי יותר קשה לתקשר פה עם הבנות או עם הבנים?
יש לי בעיה בטלפון ואני כותבת במחשב, איך לתקשר עם חברות שלי?
יש לי דרך לתקשר עם מיטב לא דרך הטלפון?
איך להעביר עכשיו את תחושת הבדידות בלי לתקשר עם אנשים?
מה צילצול שלכם בטלפון שמתקשרים אליכם?
לעוד מישהו הייתה עכשיו בעיה בטלפון שהתקשרו אליו הטעות או הוא התקשר?
אם מתקשרים למישהו שהטלפון שלו מכובה הוא יכול לראות שהתקשרו?
איזה טלפון יש לכם שמתקשרים אליכם והטלפון מכובה זה מראה לכם שהתקשרו אליכם מתי שהוא היה מכובה?
לא הבנתי עכשיו אי אפשר לקחת טלפונים לבית ספר?
אתם חושבים שרוב האנשים איבדו את היכולת לתקשר בינם לבין אחרים בגלל שימוש מופרז בטלפון?