5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא זוכרת כמה זמן אני עם זה בכלל
אנונימית
תשארי עם זה 20 דק לא יותר
שואל השאלה:
כתוב 20 30 דקות ואחותי אמרה לי שגם זה יותר מדי
אנונימית
זה לא בריא להשאר יותר מדי זמן.. תשארי לפי הזמן שרשום על האריזה
מייבש אותם והורס את השכבת קרנית של העור.
-זה יעשה קמטים, ויוריד מהזוהר של הפנים