8 תשובות
כמה שאת אוהבת
לא צריך מכסה
לא צריך מכסה
תלוי אם את אוהבת את הביצה חיה או מבושלת
כן שימי מכסה בגלל הצהוב,ואיזה דקה או שתיים
בערך כמה דק עד שאת רואה שהביצה מוכנה ושימי מעל מכסה כדי שזה יתבשל מהר
שואל השאלה:
אני רוצה שזה יהיה כזה נוזלי
אני רוצה שזה יהיה כזה נוזלי
שואל השאלה:
איזה מים? על מחבת לא ביצה קשה רק שהיא לא קשה
איזה מים? על מחבת לא ביצה קשה רק שהיא לא קשה
2 דקות ובלי מכסה
6 דק
באותו הנושא: