10 תשובות
במקלחת אני מאמינה
שואל השאלה:
כשהוא רטוב כאילו?
כשהוא רטוב כאילו?
אנונימית
תסתרקי ישר אחרי המקלחת ואז תשני עם גולגול ובבוקר תפרקי ותסרקי והשיער כאילו עדיין רטוב אז זה לא מנפח אותו
כן כשהוא רטוב
שואל השאלה:
יש דרך בלי שיהיה רטוב? כי אני לא חופפת כל יום..
יש דרך בלי שיהיה רטוב? כי אני לא חופפת כל יום..
אנונימית
את גם יכולה להתקלח בבוקר אם את אוהבת ולסרק אותו ישר אחרי :)
את יכולה כל בוקר לשטוף את השיער עם שפריצר או משהו כזה (לא בהכרח לחפוף) ואז לסרק
וואי לר יודעת כאילו שלי לא ממש מתנפח אבל אולי תנסי כאילו לסרק אותו ואז לעשות גולגול או משהו לכמה דקות שירד הנפח לא יודעת
או שסתם תרטיבי את המסרק או שימי סרום או משהו
אם הוא חלק לא חייב לסרק... לא? אבל בעיקרון תסתרקי במקלחת, נגיד כל יומים שלוש... אבל אם את מתסרקת עובר נגיד חצי שעה, הוא נשאר נפוח? הוא יורד הנפח... כי נגיד בתלתלים אז הכל נשאר נפוח תמיד