התחברות
הרשמה
הגיוני שעשיתי לפני שבוע מתיחה של הגשר וזה לא כאב בכלל אכלתי רגיל אולי ממש ממש טיפה ביום השני אבל חוץ מזה כלום
19 בפברואר 2022, 10:06
שיניים
4 תשובות
כן
ש
שׁוּשָׁהּ
כן
א
אני שונאת אנשים
כן הגיןני
.
.סול
כן הגיוני
B
Bored Girl
באותו הנושא:
זה הגיוני שישלחו לי זימון למיון לקצונה עוד לפני שעשיתי יום המאה?
הגיוני שעשיתי החלקה לפני פחות מחודש וכבר יש לי בשורש מתולתל??
הגיוני שעשיתי הזרקה בשפתיים לפני שבוע בערך , פעם ראשונה
הגיוני שעשיתי צו ראשון לפני 3 שבועות ועוד לא קיבלתי קבא?
זה הגיוני שעשיתי בגרות חמש יחידות מתמטיקה לפני הזמן (כי המורה המליץ עליי) ו...
הגיוני שעשיתי גבות עם פינצטה לפני כמה ימים
זה הגיוני שכואבת לי הקרקפת מאוד בגלל שעשיתי קוקו חזק לפני יומים?
הגיוני שעשיתי חיסון טטנוס לפני שבועיים, כאב לי ביומיים הראשונים ועכשיו שוב כואב לי? עברו שבועיים
הגיוני שאני לא עושה מתיחות לפני אימונים ואף פעם לא נתפסים לי השרירים?
זה הגיוני שכואב לי חיסון שעשיתי לפני שבועיים?
הגיוני שעשיתי חיסון לפני שבוע ועדיין כואב לי?