30 תשובות
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
סנטר
אנונימי
אנימה חחח
וואי וואי הסקת יותר מידי^
שתתלבש איך שבא לה לא נראב לי אני אחשוב על זה משהו
"בא לי להתיידד איתה"
"סטייל מגניב"
"שיואו"
מאיפה הסווטשירט?
שואל השאלה:
misfit
אלוהים ישמור מה?!
אנונימית
ילדת אנימה
ילדת סנטר
אנונימית
קיצור סטייל מזעזע אחותי
אחלה סווטשירט
אני אגיד לה מתן? מתן??! מה לא פורים היום??
שתהיה אישתי
אני אחשוב שבא לי לגנוב לה אותו כי הוא יפה
זה מסוג הבנות
ואני מכיר אני לא מעריך

שיש להם עבר מסוים עצוב , לא מדי ...אבל הן מנסות להיות בין היפרקטיביות לגותיות , זה השילוב...הן שותות מאנסטר.
ומתאפרות לא כבד מדי אבל כן שאפשר לשים לב לזה בקלות...
כן לרוב בנות לקשר לטווח קצר יחסית
...רק כשהן יהיו מבוגרות יותר הן יהיו יציבות נפשית יותר
ויסתכלו על התקופה הזאתי בחייהם כחלק מצחיק

שזה דבר חיובי , הלוואי ולי זה היה ככה

.
כל בת אנימה (אמיתית)
שהתלבשה ככה , והכרתי , התנהגה ככה
אני נחשב ילד אנימה
ודכאוני
נראה סנטר
אני אפילו לא יודע מה זה
זה די סטאריוטיפי..
הייתי חושבת שיש לה אומץ של החיים
ושהיא מגניבה רצח
ובאלי להיות חברה שלה
היא מזל קשת יש לה חתול שחור בבית היא בן אדם שעומד על שלו גרה בתל אביב הולכת לסנטר כל ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי ואז בשבת היא ישנה בבית היא גם אוהבת לשים אייליינר
אנונימית
ילדת סנטר מאלו שעושים פיקניק באמצע הקניון
emo
שזה יכל להיות יותר חמוד כאילו זה שפן שהאוזניים לבנות ובלי הורוד כל הגקט בלבן
שזה מתוק
שואלת השאלה שמת לב שהנאמנים מחקו את כל השיחה המקסימה של כולנו?
שאני אכריח אותה להגיג לי אחפה קונים כסה
שזה ממש חמוד ושגם לי בא אבל בורודד
שואל השאלה:
^ חחח כן
זה היה צפוי
אנונימית