19 תשובות
את בת 16 למה איזה סטלה זה לא מגניב ולא נעליים
שואל השאלה:
את לא מכירה אןתי מי את שתשפטי אותי
שואל השאלה:
מאיפה לך לדעת למה אני עושה את זה ודרך אגב לא זה לא בגלל שזה מגניב
שואל השאלה:
את האמת שממש לא אכפת לי באיזה גיל את את גם יכןלה להיות חמש שנים גדולה ממני מה שכן אכפת לי שאת שופטת אןתי בלי לדעת כלום על החיים שלי על מה שאני עוברת אן למה אני עושה את זה אם לא הייתה לך עצה פשוט אל תגיבי
שואל השאלה:
^^ תודה ! :)
מי אמר שאני שופטת אותך? אמרתי לך שאת ילדה רעה? שאת משהו? כלום
סטלה זה לא טוב ואת יודעת את זה, וזה יכול לגרום למצבים לא טובים וזה פשוט דאגה, נטו דאגה :/.
אני התבגרתי כבר מזמן כי ראיתי אנשים ממשפחה על הדבר הזה וזה השטן אחרי כמה שבועות של רוגע. אז בבקשה אל תגידי לי תתבגרי ותתבגרי בעצמך. אין בזה דבר טוב
אין בזה שום דבר מרגיע אחרי כמה שבועות, רק רפואי שלא קיים בזה באמת ה"סטלה" מרגיע ולא מעבר .
זה השטן ואני יודעת על מה מדברת. לא לקחתי. ראיתי אנשים ולא קצת על זה אפילו במינון נמוך.
שואל השאלה:
לי זה עושה טוב נפשית המצב הנפשי שלי גרוע מאוד אז אני מעדיפה להתעסק במה שטוב לי לנפש ולא מה שטוב לגוף שלי
אוקיי. דיברתי מחוויה שלי עד כמה שזה נוראי אחרי כמה שבועות של גן עדן.
תהני. לא תומכת בזה וזה בא בעולם אחר אז הייתי חייבת.
שואל השאלה:
אני לא צריכה שתדאגי לי צריכה שלא תטיפי לי מוסר
למה כזה קשה לך לקבל? נטו הכל מדאגה
בשבילי זה כמו בן אדם שפוגע בעצמן פיזית כי זה עוזר לו.
סליחה באמת
מאיפה המידע?
עד כמה שזה היה להם גן עדן ומרגיע את הבעיות שלהם
אחרי כמה שבועות זה מתחיל להיות השטן
שואל השאלה:
אבל אני לא צריכה שתדאגי לי כי את לא מכירה אותי ולא יודעת מה אני עוברת וגם אם אני פוגעת בעצמי פיזית וזה עוזר לי אין לך שום זכות להגיד לי מה לעשות או להטיף לי מוסר
לא רגועה?
בסדר
יום טוב
שואל השאלה:
גם לאכול שוקולד ומקדונלדס וחטיפים לא טוב לגוף לא בהרבה יותר מוויד
שואל השאלה:
ועכשיו למישהו יש עצה איך להאריך אותה :)
בלי קשר רק אומרת שיש כתבות באינטרנט לגבי זה
שמעתי שמנגו יכול
"כאשר ילדה בת 15 מטיפה ל16" אז להיות בסטלה זה בסדר? מה כאילו מה אני לא מבינה את ההתנשאות הזאת של שנה, ממש מצער לי שככה את מגיבה
שואל השאלה:
לחח אני מתה