5 תשובות
אם אכלת קצת אז לא נורא.
אה, וכשהוא ילך לישון, תקומי שעה קודם, לכי אליו, תכיני ג'לי, ואז תשימי בפנים את כל הדברים שהכי חשובים לו.
להיכנס למכונת כביסה
לא נורא
אני פיפי אמאל'ה