4 תשובות
שואל השאלה:
?
שואל השאלה:
אז זה נחשב גבוהה?
כן, מאוד
שמע לעכבר שלי deathadder elite יש מקסימום של 16,000 dpi בפועל אני משתמש ב 500, אף אחד לא משתמש ביותר מ 1800, אז כן אם אתה אוהב את הdpi שלך מש גבוה זה יעשה את העבודה.
אבל בהשוואה לשאר העכברים בשוק 4200 dpi נחשב נמוך, שוב אתה לא תשתמש אפילו בחצי מזה בפועל.
אנונימי