4 תשובות
שואל השאלה:
?
?
שואל השאלה:
אז זה נחשב גבוהה?
אז זה נחשב גבוהה?
כן, מאוד
שמע לעכבר שלי deathadder elite יש מקסימום של 16,000 dpi בפועל אני משתמש ב 500, אף אחד לא משתמש ביותר מ 1800, אז כן אם אתה אוהב את הdpi שלך מש גבוה זה יעשה את העבודה.
אבל בהשוואה לשאר העכברים בשוק 4200 dpi נחשב נמוך, שוב אתה לא תשתמש אפילו בחצי מזה בפועל.
אבל בהשוואה לשאר העכברים בשוק 4200 dpi נחשב נמוך, שוב אתה לא תשתמש אפילו בחצי מזה בפועל.
אנונימי
באותו הנושא: