5 תשובות
ביולוגיה הכי קל
כעיקרון פיזיקה וכימיה אותה רמה אבל פיזיקה קצת קשה יותר
כעיקרון פיזיקה וכימיה אותה רמה אבל פיזיקה קצת קשה יותר
ביולוגיה הכי קל , כימיה בינוני , פיזיקה קשה
שום דבר לא פשוט. אני מגבירה עכשיו ביולוגיה כי חשבתי שזה המקצוע הריאלי הכי קל וטעיתי.
אנונימית
שואל השאלה:
זהו, אני באותו מצב
כולם אומרים לי ביולוגיה זה הכי קל
ואני מרגישה מטומטמת כי ממש ממש קשה
זהו, אני באותו מצב
כולם אומרים לי ביולוגיה זה הכי קל
ואני מרגישה מטומטמת כי ממש ממש קשה
אנונימית
יכול להיות שזה גם תלוי בך, לדוגמה בשביל הרבה אנשים ביולוגיה הרבה יותר קלה מפיסיקה, אבל אני אישית חושב שההפך הוא הנכון.
שלושת המקצועות הם קשים ומצריכים הרבה רצון, תרגול, וקריאה/צפייה חוזרת של החומר לפעמים גם מחוץ לספרי הלימוד וכו', אבל אם תשקיעי מספיק אני בטוח שאת יכולה להשתפר בצורה משמעותית מאוד.
שלושת המקצועות הם קשים ומצריכים הרבה רצון, תרגול, וקריאה/צפייה חוזרת של החומר לפעמים גם מחוץ לספרי הלימוד וכו', אבל אם תשקיעי מספיק אני בטוח שאת יכולה להשתפר בצורה משמעותית מאוד.